Announcement

Collapse
No announcement yet.

google chrome problem-går ej att klicka på planen ???? !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • google chrome problem-går ej att klicka på planen ???? !?

    Hej ! trevligt det hät med radar 24

    Men har ett litet problem när jag använder Google Chrome ... Det går ej att klicka på planen,dom blir röda när man för muspekaren över dom men inget händer när man ska klicka på dom.. alltså när man får upp info om rutt osv ! Vad kan det vara för fel tror ni ??

    Tack på förhand !

    H/Jim

  • #2
    Ingen lösning på ditt problem utan jag vill bara meddela att jag testade Chromium Version 28.0.1500.71 på min Ubuntu 12.04 burk och det fungerade utan problem.
    Vilken Chrome version använder du och vilket operativsystem har du?

    Comment


    • #3
      Google chrome ??

      Jag har ingen aning vilken version jag har ..tror att den är ganska gammal har legat på datorn ganska länge men inte använt .... Har bara använt Explorer å där funkar det som det ska förutom cockpit view såklart..

      har windows 7

      Comment


      • #4
        Nu har jag testat att ladda ner senaste versionen av google chrome men det fungerar inte iaf !! Hm ...

        Comment


        • #5
          Är det cockpit view du vill åt så kan du ju testa med Firefox ifall du inte får ordning på Chrome.

          Comment


          • #6
            ja precis det är ju det ... Jepp ska kolla om det funkar med firefox

            Comment


            • #7
              Tack för hjälpen fungerar bra med Firefox coolt som fan ju ... Men tänk om det kunde va en cockpit från typ fsx !

              Comment


              • #8
                Bra att det löste sig, själv kan jag tyvärr inte testa då google pluginen inte finns till Linux

                Comment

                Working...
                X