Hej!

Jag r ny hr och fastnade fr appen och fljde ngra plan i gr kvll. Riktigt trevligt!

Jag har ngra frgor:

1. Det finns ju en vg som r berknad (linjerna). Varifrn kommer dessa uppgifter? Igr kvll s var de, nr de flg in i Sverige berknade att g ver Katrineholm, men alla plan i korridoren (?) gick lngre norr ut och hamnade ver Vsters - dr jag bor istllet. Det var ju trevligt, men varfr blev det s? Var det bara i gr kvll eller kommer de fortstta att g hrver?

2. Jag sg ocks en satellit igr ikvll tror jag - fr visst blinkar vl alla plan i rtt?

3. Den utrustning som finns i planet som gr denna tjnsten mjlig, r den alltid p eller hur fungerar det? Jag inbillar nmligen att ett plan bara dk upp p skrmen igr ver mig. Kan det ha varit s att de satte p utrustningen mitt under rutten?

4. Till sist en liten nskan om tjnstens fortsatta utveckling. Det hade varit kul om man lttare kunde flja plan som gr ver dr man bor. Kanske skulle man kunna gra ngon funktion som larmar eller informerar vilka flyg som kan tnkas komma in ver en. Vill man se planen nu mste man ju vara s aktiv hela tiden med mycket d-tid och det r ltt att missa dom. Vidare vore det lite festligt (men det r skert svrt att f ut), hur mycket folk det r i planen.