Announcement

Collapse
No announcement yet.

Micro ADBS installation

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Micro ADBS installation

    Hej, jag är helt ny i forumet och har problem med att komma igång! jag fick min Micro ADSB decoder som jag köpt genom FR24´s sida idag och ar försökt att få igång den utan resultat.
    Jag har laddat ner flightradar.exe och skrivit in min position, e-post, sharingkey och fick svar från programet att Halmstad flp är närmast och sedan har den bara tuggat... Angående Sharingkey, är detta en nyckel jag får från FR24 eller är det en nyckel som jag själv hittar på??

    Bild på FR24 under installation Namnlöst-2.jpg


    Tackar för hjälpen på förhand och väntar spännt på att få komma igång och bidra...

    /Istvan
    Last edited by istvan.jakob; 2012-11-28, 15:25. Reason: felstavning

  • #2
    Hi, I'm new in the forum and having trouble getting started! I got my Micro ADSB decoder that I purchased through FR24's page today and is trying to get it going without result.
    I have downloaded flightradar.exe and typed my position, email, sharingkey and received replies from the program to Halmstad flp is closest and then have it just chewed ... Regarding Sharingkey, this is a key I get from FR24 or is there a key that I myself find on?
    For a start you are missing 1 vital part. ADSBScope, PlanePlotter or other software with network output enabled - to decode the information so the uploader can read the data

    "basestation error" = requires software outputting data on port 30003

    The uploader is designed to work after you start one of the other programs.

    Sharing key is automatically provided.
    Posts not to be taken as official support representation - Just a helpful uploader who tinkers

    Comment


    • #3
      Precis som Obilvian skrev så måste du först och främst få igång mjukvaran till mottagaren. Först därefter när detta fungerar kan du köra FR24 mjukvaran, som då kommer kommunicera med mottagarmjukvaran för att få data.

      Comment

      Working...
      X