Announcement

Collapse
No announcement yet.

iPod app till Android?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • iPod app till Android?

    Godmiddag alla,

    Har köpt Flightradar24 till min iPod men nu har jag skaffat en Android-telefon som jag vill köra appen i. Någon som vet om jag måste köpa den en gång till då?

    Hälsningar,

    //Peter

  • #2
    Originally posted by peter@johnsson.net View Post
    Godmiddag alla,

    Har köpt Flightradar24 till min iPod men nu har jag skaffat en Android-telefon som jag vill köra appen i. Någon som vet om jag måste köpa den en gång till då?

    Hälsningar,



    //Peter

    English to Swedish translation
    Mobila enheter

    Flightradar24.com har släppt apps för IOS (iPhone / iPad / iPod Touch) och för Andorid. De program finns tillgängliga från App Store (IOS) samt från Android Market.

    Det finns 2 versioner av programmet finns.

    "Flightradar24 Free" är gratis att ladda ner och använda, men den visar bara begränsad information om flygningen.
    "Flightradar24 Pro" kan köpas för ca 5 dollar eller 3 euro och visar alla flygplan och flygning info som kan hittas på Flightradar24.com. "Flightradar24 Pro" har en del extramaterial som inte finns i gratisversionen. Kostnaden för programmet är tänkt att täcka kostnaderna för utvecklingen av apps.

    Sök efter 'Flightradar24 "i App Store eller Android Market för att hitta och ladda ner apps.

    Vi kommer inte att släppa apps för andra plattformar som Symbian, Blackberry eller Windows Mobile. Det tar för mycket tid och kosta för mycket pengar för att utveckla för fler plattformar. Vi rekommenderar dig att köpa en iPhone eller Android-telefon

    Mike / Speedbird

    Last edited by speedbird1960; 2011-05-22, 11:14.
    AMS Daily Fight Information: http://schiphol.dutchplanespotters.nl/

    Comment


    • #3
      @Mike / Speedbird,

      Many thanks for the reply. In english my problem is:

      I have already purchased the iPod app and now I have bought an Android phone, so do I need to purchase the app for Android and pay again?

      Regards,

      //Peter

      Comment


      • #4
        Du är välkommen peter

        Mike / Speedbird
        AMS Daily Fight Information: http://schiphol.dutchplanespotters.nl/

        Comment


        • #5
          Android Market och Apple App Store är två helt fristående butiker utan någon som helst koppling, så ja du måste köpa igen.

          Comment

          Working...
          X